Friday 13 January 2012

Peristiwa 901


Assalamualaikum...

Errr peristiwa 901 bukan ka DS Anwar Ibrahim disabitkan tidak bsalah men'tuut' Saiful?Yaaa mmg la...tp tu slh satunya.tapi kan 9.01.2011 tu birthday aku la.Actually aritu xda celebration atau aktiviti mkn2.Celebration ditunda ke hujung minggu :-D. Kitorang mkn dirumah saja sbb my mum msak special utk birthday girl ni hihihi.Oh ya,aritu aku cuti masak ok.Masuk pegi dapur tgk mkanan tehidang atas meja n my mum sdh siap msak.Oh tq mum.Hadiah birthday plg bermakna gitu. *berbunga2 ati*

Hari tu jgak aku dpt beribu -ribu(ceh perasan) msg birthday di fb n hp dr friends n family.Thanks to those yg remember.luve u all n appreciated it sgt2.Bkn hari tu sja,dua tiga ari lps tu pun msh jga dpt birthday msg.Aishhhh kembang lgi..rasa best n berbunga2 ati walaupun actually stiap wish birthday tu melambangkan ketuaan ku.*erkkk :-P*

Btw,Alhamdulillah sbb aku msh dibg kesempatan untuk bernafas di bumi milik tuhan ini dan meneruskan perjuangan sbg khalifah.Tiada hadiah yg lbh bermkna slain kehidupan bhagiaku skrg di smping suami n family terchinta.Syukur ya Allah! Oh ya,sal tnya apa azam tahun baru n birthday thn ni.Errr azam?! Byk sgt la klu mau dilistkan,tapiiii azam plg utama mau mengupgrade segala2nya.Sng crita mau jdi lbih baik dr sebelumnya baik dr segi kerjaya,sikap dan semuanya.Plg penting mau upgrade amalan.*kurangkan sikap malas*.Aku hrap azam tahun ni dipermudahkan la perlaksanaannya dan aku harap juga semua org berjaya mengupgradekan diri pada thn baru ni dan doa semua termakbul *terutama yg mendoakan aku cpt dpt bby tu :-D* Thank u semua,muahhhhh.

Psssst > Friends and families, love u all

Psssst > Org pertama yg wish adalah Encek Rahim.love u aby.Aisy pun wish juga tau(maci ika ajar tp blm lurus becakap).

"Life is a lesson, you’ll learn it when you’re through. We make a living by what we get, we make a life by what we give."

Posted via Blogaway

No comments:

Post a Comment