Friday 9 March 2012

Saya sepatutnya...tidak merepek mcm dkt bawah ni


Assalamualaikum

Saya sepatutnya tgh buat research utk bahan xsiment, tapi saya belek-belek mukabuku pulak

Saya sepatutnya tidak lagi susah pyh buat xsiment, tapi saya sengaja cari pasal peningkan diri sendiri

Saya sepatutnya buat xsiment tu awal spy tidak terkejar2 due date, tapi saya suka pla bertangguh *aishhh*

Saya sepatutnya tdak rasa mcm mau muntah tgk tu xsiment, tapi saya rasa begitu pula

Saya sepatutnya tidak lagi ambil job2 mcm ni, tapi saya buat juga.*padan muka*






dan







Saya sepatutnya tidak mengeluh dan membebel mcm ni , tapi saya mau buat jga utk menghilangkan serabut di kepala ni :-P.Arghhh mau tidur la,esok baru buat. Sorry entry kali ni sgt-sgt merepek.zerooo

pssst : jangan paksa diriiii,kan? (^¿^)v

No comments:

Post a Comment