Wednesday 9 January 2013

Happy Birthday!



Siapa yang birthday ni? Eh siapa ah? Heheheee tuan punya blog ni laaa. Ya,hari ni birthday saya yg ke 3 series. Alahai tua sudah kan. Btw, syukur alhamdulillah kerana masih diberi kesempatan utk bernafas dan menjalankan tugas sebagai khalifah di bumiNya ini. Alhamdulillah juga atas rezeki yang diberikanNya setakat ni. Sangat besar dan banyak nikmat yg diberikanNya kepada diri ini dan kita semua. Bila umur semakin meningkat ni,terasa makin banyak harus diperbetulkan dan ditingkatkan terutama sekali amalan dan tanggungjawab sebagai hambaNya. So utk birthday ni berharap menjadi titik permulaan bagi tahun ni untuk meningkatkan segala2nya dan mudah2an niat dan usaha ini dipermudahkan.

Birthday celebration setakat ni belum ada sebab hari ni rasa mau menghabiskan masa di rumah saja *malas besiap utk keluar*. Since hari ni encek suami tida bekerja so dia bawa juga keluar tapi saya yg teda mood. Then kami ambik keputusan utk postpone dulu celebration tu. Walaupun tida pegi mana-mana utk celebrate,tapi saya tetap happy sebab since semalam  lagi ramai sangat families and friends wish through whatsapp,sms dan fb. I felt more blessed and loved today and it s made my day! Ya,i have a great day today. Thank u guys and luv u all!

and saya dapat satu 'news' from my friend malam ni. Hopefully it will bring along a good things and rezeki to us. Aamiiin. Pray for me ya :-P




- Posted via Blogaway -

2 comments:

  1. Happy belated bday...........smoga diberkati Allah SWT dunia akhirat. Sorry lambat sbb dh lama x BW

    ReplyDelete
  2. Terima kasih ibuhani. Mudah2an kita semua berjaya di dunia dan akhirat serta sentiasa dlm lindunganNya

    ReplyDelete