Tuesday 18 September 2012

Mix match versi saya - pastel color

Assalamualaikum.

Hiiii,hellooo and...errr x tau mau ckp apa. Hehehe.Lama kan x tulis blog,beraya sakan betol saya tahun ni. Tiap mnggu pgi open house sana sini. Eh pic atas tu time pegi open house baru ni. Lace and pastel color kan some of 2012's trend. Since saya pun peminat pastel color dan suka menjimatkam duit dgn buat mix match baju, so try la pkai mcm tu. Saya tidakla pndai sangat bab fesyen ni tapi mcm org ckp sharing is caring,so saya bagi la beberapa tips utk kamu;

Tips #1, buat koleksi baju kurung moden atau dress plain banyak2.

Tips #2, study color palette/warna supaya senang buat kombinasi color.*klu ada msa nanti saya buat entry psl ni*

Tips #3, harus yakin dgn diri dan pilihan sendiri. Kalau pandai kasi combine color tpi tiada keyakinan utk pakai pun x jadi juga kan.

Tips #4, jangan buang baju2 lama.

Kalau rsa berguna bole ikut ya. Semua yg saya pakai tu recycle punya...*syhhh jgn ksitau org*

Baju : lace dress lama yg sudah diubahsuai

Skirt : skirt baju kurung modern yg dipakai time tunang

Hijab : tudung bawal lama time study

pssst : lps ja open house trus transform tu skirt pegi jeans heheheee


- Posted via Blogaway -

No comments:

Post a Comment